email-probleem

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
ria van bessen

email-probleem

Bericht door ria van bessen » 07 mar 2006, 20:24

Hallo, kan iemand mij precies vertellen wat er nu eigenlijk aan de hand kan zijn, dat ik geen emails meer binnenkrijg?
Ik kan wel email verzenden.
Voorheen had ik zonnet, is nu versatel geworden.
Ik heb de raad van Assie opgevolgd maar ik kom sowieso niet op mijn website-adres.
Ria van Bessen

lidy koopmans

Hallo Ria,Helaas is mijn

Bericht door lidy koopmans » 07 mar 2006, 21:27

Hallo Ria,
Helaas is mijn oudste zoon de hele week onderweg voor zijn werk anders zou ik hem kunnen vragen. Ik wens je succes met de oplossing. Als het volgende week nog niet is opgelost zal ik hem vragen.
Groetjes Lidy

ria van bessen

hallo Lidy,in ieder geval

Bericht door ria van bessen » 07 mar 2006, 22:40

hallo Lidy,in ieder geval heel erg bedankt voor het aanbod!
Maar een ander forumlid gaf de tip om eens naar Versatel/Tele2 te gaan en zodoende in te loggen op mijn mailbox. En dat lukte eerst niet, maar nu wel.
Dus ik kan de mails weer lezen, gelukkig!

Ik denk om verder terug in de tijd te komen, zal eerst de huwelijksakte van Harmen Kuik en Jacobje opgespoord moeten worden. En dat zou geen probleem moeten zijn, toch?
Groeten Ria

lidy koopmans

Hallo Ria,Gelukkig dat het

Bericht door lidy koopmans » 07 mar 2006, 23:30

Hallo Ria,
Gelukkig dat het opgelost is!! We kunnen niet meer zonder toch.
Harmen Lous Kuik, tapper/winkelier trouwde op 20 april 1810 in Oldemarkt met Jacobjen Hilberts Veltkamp. Dit even voor de informatie.
Heb je mijn berichten over Albert Koopmans en Willemijn de Kuiper ook gelezen? Frappant hé.
Alleen komen we er niet veel verder mee. Misschien in Sleen? Stel dat hij daar ergens in het "gesticht"zat en zij bij haar moeder op bezoek was. Zo hebben ze elkaar misschien leren kennen. Het is maar een idee.
Groetjes Lidy

ria van bessen

Hoi Lidy, ik moet eerlijk

Bericht door ria van bessen » 07 mar 2006, 23:38

Hoi Lidy, ik moet eerlijk zeggen, ik geniet van de verhalen, goed voer voor een roman of niet?
Weet je al van wie Jacobje er eentje is ?
Groeten Ria

lidy koopmans

Hoi Ria,Ja ik geloof dat ik

Bericht door lidy koopmans » 07 mar 2006, 23:50

Hoi Ria,
Ja ik geloof dat ik na alle onderzoekingen maar een boek over die man moet schrijven. Je kunt er ook een heleboel bij verzinnen. Moet ik wel opschieten want mijn ogen gaan achteruit. Oké. Ik doe het er mee. We genieten trouwens enorm van de capriolen van die man. Ten eerste kwaadwillige verlating van Rensjen Karstes Oosterhof en dan kwaadwillige verlating van Willemien de Kuiper. Terwijl tegenwoordig de Koopmansen zo TROUW zijn. Ha, ha. Il durf deze ontwikkelingen helemaal niet aan de oude tantes te vertellen. Dan ben ik (als zijnde van de koude kant) de schuldige!

Jacobje is er een van Hilbert Veltkamp.

Groetjes Lidy

lidy koopmans

Even een berichtje er

Bericht door lidy koopmans » 08 mar 2006, 00:25

Even een berichtje er achteraan.
Jacobjen Hilberts Veltkamp is overleden in 1853 Oldemarkt. Haar man Harmen Kuik in 1862 Oldemarkt.
Groetjes Lidy

Plaats reactie