Nieuw onderwerp doorgeven.

Alles wat met genealogie te maken heeft.
Plaats reactie
Janny Lalkens

Nieuw onderwerp doorgeven.

Bericht door Janny Lalkens » 02 apr 2006, 22:17

Hallo Ria.
Ik had me al weken afgevraagd: hoe doen ze dat, die nieuwe vragen? Daarom dacht ik ook al wel, dat mijn overnieuw beginnen gewoon de zoveelste reactie bij de Van 't Endevraag zou worden. En inderdaad!Maar nu gaat het lukken, denk ik. Je hebt me dus niet alleen mooi geholpen om allerlei beter te kunnen plaatsen, maar ook bij het gebruik van dit Forum.'k Ben van nature niet zo handig met dit soort dingen.Veel vragen, doen en eventueel blunderen en dan lukt het ooit! Bedankt! Janny Lalkens

Rita van de Wetering1

Hallo Janny,Allereerst

Bericht door Rita van de Wetering1 » 03 apr 2006, 19:26

Hallo Janny,

Allereerst gefeliciteerd met het feit dat je nu weet hoe je een nieuw bericht moet plaatsen. Je hebt volgens mij alleen een klein detail over het hoofd gezien, namelijk het stellen van de vraag wie nou eigenlijk de ouders zijn van Willem Jans Schutte. Zoals je weet heb ik er zelf ook belang bij dat de zoektocht verder gaat en ik heb de afgelopen dagen jullie discussie op de voet gevolgd. Ik zou het jammer vinden wanneer er geen gevolg aan gegeven zou worden.

Vriendelijke groet,
Rita

ria van bessen

Hallo Janny en Rita, ik ben

Bericht door ria van bessen » 03 apr 2006, 20:13

Hallo Janny en Rita,

ik ben blij dat er een berichtje is gekomen op Janny's poging. Want ik vroeg me ook al af hoe nu weer te beginnen.

Kunnen jullie mij misschien wat meer gegevens geven [als je die hebt natuurlijk] om de goede lijn te kiezen?
[Er is nl ook nog een RK tak Schutte.]
Met vr.gr. Ria van Bessen

Janny Lalkens

Hallo Rita en Ria.Bedankt

Bericht door Janny Lalkens » 03 apr 2006, 21:43

Hallo Rita en Ria.
Bedankt voor de goede begeleiding! Het valt niet mee om twee dingen tegelijk goed te doen.Zie nieuwe poging, om met een schone lei te beginnen.Een voorstel, om als jullie gaan reageren op de naam Schutte, om dat te gaan doen onder de nieuwe vraag, die ik nu net heb beschreven onder de naam Willem Jans Schutte. O.k.? Ria, ik denk, dat het een protestantse tak Schuttes is. Ik wist overigens niet, dat er een katholieke tak was. Er worden in akten wel Schuttes uit Haerst genoemd, maar een Jan Schutte heb ik daar nog nooit bij zien staan. Zie de discussie van de laatste dagen bij de vraag van Henriette, 29 maart.
Bij dit Forum leer ik veel.Soms kun je in een paar dagen zeer veel nieuwe informatie krijgen.
En daarom, Rita, hoop ik, dat we in de toekomst nog veel reacties gaan krijgen op vragen over onze gezamenlijke voorouders!
Met vr. gr. Janny Lalkens

Plaats reactie