Familie Apeldoorn
Ik begrijp het helemaal dat
Ik begrijp het helemaal dat je hier niet wilt uitwijden. Ik vind het super dat je op mijn oproep reageert en zou graag de gegevens uitwisselen!
- ria van bessen
Via profiel kun je met elkaar
Via profiel kun je met elkaar nu al contact opnemen.Klikken op je foto en dan op contact.Voorwaarde is wel dat je hebt toegestaan dat je berichten wilt ontvangen.
- ria van bessen
Ik heb het niet goed
Ik heb het niet goed geformuleerd, zie ik nu.Je moet op de foto klikken van diegene die je een bericht wilt sturen, niet op je eigen foto.
Dank je Ria en als het goed
Dank je Ria en als het goed is dan heeft Jose nu mijn emailadres.
Nee...het is niet gelukt. Ik
Nee...het is niet gelukt. Ik heb jou de mijne gestuurd, ook niet aangekomen?
- ria van bessen
José, ik heb je een berichtje
José, ik heb je een berichtje gestuurd, gewoon om te kijken of de verbinding wel oké is.
Het is gelukt Ria! Dankzij
Het is gelukt Ria! Dankzij jou heb ik Jose kunnen mailen. Heel veel dank voor jouw moeite.
Helen, ik zoek aanvullende
Ria schreef eerder: Helen, ik zoek aanvullende informatie over de diverse vrouwen waarmee de Apeldoorns gehuwd waren .. en daar zit zowel een Nieuwenhuizen als een de Boer bij.Van Geertrui de Boer weet ik wie haar ouders zijn, maar ik zoek haar broers/zussen.. zo ook van Geertrui Jans Nieuwenhuizen, haar ouders etc .Omdat jij je afvroeg waar de naam Lijsbeth vandaan kwam, bij de kinderen van Cornelis Apeldoorn en 2e vrouw Geertruit Jans Nieuwenhuijzen: Had je dit mogelijk fam. lid al?Elisabeth Nijhuys X Leopoldus Kleverberg, doop Vollenhove 2-1-1729 Anna Catharina.