Enbert Gosens van Brink Raalte
G. Goorman jouw info blijkt
G. Goorman jouw info blijkt te kloppen, mijn excuus. De verwarring zit rond de namen, ik ga er verder mee stoeien.
Dank, dank, excuus aanvaard.
Dank, dank, excuus aanvaard.Misschien is het handiger in het vervolg, als gegevens niet met elkaar lijken overeen te stemmen, te vragen hoe iemand tot zijn opvatting komt, en dan had ik per omgaande gemaild, dat ik de gegevens had uit huwelijksacten Raalte 1834/23, 1830/20, 1832/2 en 1852/27, vier huwelijken van de beide dochters.
Dat is inderdaad een goede
Dat is inderdaad een goede tip, weer een leer voor de volgende tip
Re: Enbert Gosens van Brink Raalte
bij bericht 2 van 8.8.2017
een klein transcriptie foutje bij de namen van de mombers: Harmen Rense Kolk is Harmen Reutekolk, de broer van wijlen Egbert.
Hij, Harmen dus, trouwde (otr Deventer 17.4.1773, attest op Olst) met Lutje Beltmans. Hij tekent: Hermen Vaenbryenk als Reutekolk laat vervolgens een reeks kinderen in Olst te laten dopen. Als momber is hij dus een oom van vaderszijde van halfwezen. Helaas zijn doop nog niet gevonden.
een klein transcriptie foutje bij de namen van de mombers: Harmen Rense Kolk is Harmen Reutekolk, de broer van wijlen Egbert.
Hij, Harmen dus, trouwde (otr Deventer 17.4.1773, attest op Olst) met Lutje Beltmans. Hij tekent: Hermen Vaenbryenk als Reutekolk laat vervolgens een reeks kinderen in Olst te laten dopen. Als momber is hij dus een oom van vaderszijde van halfwezen. Helaas zijn doop nog niet gevonden.