van papier tot digitaal
-
Re: van papier tot digitaal
Inmiddels kan ik alleen op het stukje algemene discussie (onderzoek in Duitsland) en op dit onderwerp komen. Niet op het deel van het Forum waar we de andere onderwerpen behandelen. Zoekfunctie naar bijv. Teunis Nijenberg of naar een andere persoon die we in het verleden hebben gedaan levert ook niets op. Als ik CollectieOverijssel intyp kom ik op de site van het archief in Zwolle. maar geen mogelijkheid om te kiezen voor Forum.
Mijn Facebook, wat gisteren ook kuren had, doet weer wat hij moet doen, met normale snelheid.
Mijn Facebook, wat gisteren ook kuren had, doet weer wat hij moet doen, met normale snelheid.
Kan je via de site familysearch.org wel bij de dtb's etc van plaatsen in Overijssel komen.
-
Nee die linken werken ook niet meer.
Ik kan wel op www.archieven komen en de link naar de GI werkt ook goed
Ik kan wel op www.archieven komen en de link naar de GI werkt ook goed
-
bericht 2
Linken FS naar het ORA Zwollerkerspel etc werken wel goed.
Bij FS heb ik wel vaker dat linken ineens niet meer werken
Maar ik kan dus wel op FS komen
Linken FS naar het ORA Zwollerkerspel etc werken wel goed.
Bij FS heb ik wel vaker dat linken ineens niet meer werken
Maar ik kan dus wel op FS komen
Denk dat het echt een instellings probleem is op je pc, tablet.
Kan je een Plaats aangeven welke je wilt bekijken dan kan ik misschien je een link sturen zodat je kan zien of dat via die link wel lukt
Kan je een Plaats aangeven welke je wilt bekijken dan kan ik misschien je een link sturen zodat je kan zien of dat via die link wel lukt
-
Bedankt voor het aanbod, maar omdat Janny hetzelfde probleem heeft met deze website - de helft zie zij ook inmiddels niet -
en ik wel op de site van het HCO kan komen en andere sites wacht ik nog even af.
Ik had al een controle op de laptop losgelaten, ook de laatste download verwijderd, wel een herstelpunt gemaakt etc. maar niks helpt
en ik wel op de site van het HCO kan komen en andere sites wacht ik nog even af.
Ik had al een controle op de laptop losgelaten, ook de laatste download verwijderd, wel een herstelpunt gemaakt etc. maar niks helpt
Ria, Ik heb het even geprobeerd; bij mij werkt alles prima.
Veel succes verder met je zoektocht.
Veel succes verder met je zoektocht.
-
Nu vanmorgen kan ik weer de onderwerpen waar op dit moment aan gewerkt wordt en die uit het verleden op mijn scherm zien staan. Gisteravond nog niet. Toen kon ik al wel met de zoekfunctie wat namen uit die onderzoeken bekijken.
Op dit moment ziet het er weer normaal uit.
Op dit moment ziet het er weer normaal uit.
-
Deze link zou je ook kunnen proberen.
-