Hallo Ria,
Je sprak n.a.v. De Albert over nakijken in volkstellingen. Hoe vind ik rond 1850/1860 volkstellingen van Hardenberg op internet? Tot nu toe heb ik geen resultaat.
Groetjes Lidy
volkstellingen ambt hardenberg voor Ria
- ria van bessen
Hallo Lidy, je kunt het HCO
Hallo Lidy, je kunt het HCO vragen of zij de volkstellingen hebben, maar ik vrees dat Hardenberg de volkstellingen/persoonskaarten zelf heeft.
Groeten Ria
Groeten Ria
Vrees ik ook. Wordt voor mij
Vrees ik ook. Wordt voor mij dus niets. Nou ja in Hardenberg schiet ik so wie so niks op. Heb al een bericht staan op de Historiekamer Hardenberg, geen reactie. Heb ook al gemaild met de burgelijke stand Hardenberg, zij hebben geen idee. Het Forum van de Historiekamer komt kennelijk daar ook niet echt van de grond.
Moeilijke man, die Albert. Je zou toch zeggen dat hij ergens dood moet zijn gegaan?
Ik blijf zoeken op mijn dierbare PC.
Groetjes Lidy.
Moeilijke man, die Albert. Je zou toch zeggen dat hij ergens dood moet zijn gegaan?
Ik blijf zoeken op mijn dierbare PC.
Groetjes Lidy.
Mischien heb je hier wat aan
Mischien heb je hier wat aan:
archieven(2)
Onderprefect van Deventer, 1811-1814
1811-1814
1000 beschreven archiefstukken
Historisch Centrum Overijssel (HCO)
G. ter Kuile en J.H. Wigger, Inventaris van de archie-van de Staten van Overijssel en de op hen volgendecolleges, 1578-1810.
datering onbekend
6289 beschreven archiefstukken
Gevonden op http://www.historiekamer.nl/
Zoekwoord "volkstelling hardenberg"
Groeten Bertus
archieven(2)
Onderprefect van Deventer, 1811-1814
1811-1814
1000 beschreven archiefstukken
G. ter Kuile en J.H. Wigger, Inventaris van de archie-van de Staten van Overijssel en de op hen volgendecolleges, 1578-1810.
datering onbekend
6289 beschreven archiefstukken
Gevonden op http://www.historiekamer.nl/
Zoekwoord "volkstelling hardenberg"
Groeten Bertus
Hallo Bertus,Ik kom niet
Hallo Bertus,
Ik kom niet verder. Dit had ik al geprobeerd. Het gaat echter om de jaren na 1850.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet Lidy
Ik kom niet verder. Dit had ik al geprobeerd. Het gaat echter om de jaren na 1850.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet Lidy