Bij Collectie Overijssel doen we ons best om je goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Of misschien heb je een idee om iets te verbeteren. We horen dit graag van je.
Tips en suggesties
Heb je een tip, wens of idee? Laat het ons weten via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@collectieoverijssel.nl. Je kunt ook terecht bij onze medewerkers in de studiezalen.
Een klacht indienen
Ben je niet tevreden over hoe je bent geholpen? Dan kun je een klacht indienen. Je klacht kan gaan over hoe een medewerker met je omging of over iets wat wij niet goed deden.
Hoe dien je een klacht in?
Je kunt je klacht op twee manieren indienen:
Zet in je klacht in elk geval deze informatie:
Wat gebeurt er met je klacht?
We behandelen je klacht volgens de regels van de wet (hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht). Dit betekent:
We registreren alle klachten en publiceren jaarlijks een overzicht.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@collectieoverijssel.nl of bel ons op 085 4885000.